περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
1922-2022
5η Συνάντηση Μονοπατιών
Newsflash
Slider
Αναδοχές - Υιοθεσίες
Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις Βρεφονηπιακών Σταθμών
Ανακοινώσεις Γυμνασίων - Λυκείων
Ανοικτές Δημόσιες Διαδικασίες
Βρεφονηπιακοί Σταθμοί
Γυμνάσια - Λύκεια
Δημοτικά Σχολεία
Διαρκές Συνέδριο 2022
Ειδήσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις και Δράσεις
Εκδηλώσεις Πολιτιστικού Κέντρου
Εκδόσεις
Επικαιρότητα
Εσπερίδες
Ζώα Συντροφίας
Οικονομικά Στοιχεία Δήμου
Ομιλίες Εσπερίδων
Παιδεία
Πολιτική Προστασία
Προμήθειες - Έργα - Μελέτες
Προσλήψεις
Κυριακή, 06 Οκτωβρίου | 5:18μμ

ΕΚΡΥΘΜΗ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

05.06.2024

Η Δημοτική Αρχή είχε προειδοποιήσει όλους τους υπευθύνους για την όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ήδη βιώνουμε στον Δήμο Καισαριανής. Η πόλη μας καλείται να εξυπηρετήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο ενός μεγάλου τμήματος της Αττικής Οδού χωρίς να έχει την υποδομή γι’ αυτό, ενώ για τα έργα που είναι σε εξέλιξη είχαμε επισημάνει ότι θα εντείνουν το σοβαρό πρόβλημα.

Η Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως, η κύρια και μοναδική κεντρική αρτηρία του Δήμου μας, με μία ουσιαστικά λωρίδα κυκλοφορίας όπου διέρχεται και το 224,έχει μετατραπεί σε βασικό μέσο σύνδεσης του κέντρου της Αθήνας με την Αττική Οδό, καθώς το 75-80% της κίνησης αφορά διερχόμενα οχήματα.

Τα εργοτάξια της «Ελληνικό Μετρό», ενός απαραίτητου έργου, είναι σε εξέλιξη και θα παραμείνουν για τα επόμενα 7 έτη. Ήδη έχει κλείσει η Λ. Βασιλέως Αλεξάνδρου (συνέχεια της Μισούντος), η κύρια δίοδος προς το κέντρο της Αθήνας, και η οδός Δαμάρεως προκαλώντας σοβαρή επιβράδυνση και μεταφορά του φόρτου σε παράλληλες οδούς μέσα από τα δρομάκια της πόλης.

Η επιμονή της ΟΣΥ στην τοποθέτηση νέου τέρματος της γραμμής 2 του Τρόλεϊ στην απόληξη της κεντρικής λεωφόρου, με αιτιολογία το κόστος, επιφέρει επιπρόσθετη κίνηση και εντείνει το ήδη ασφυκτικό πρόβλημα της στάθμευσης.

Η κατάχρηση της άδειας των εργολάβων που περνάνε δίκτυα ιδιωτικών εταιριών και οι διαρκείς βλάβες που προκαλούν στις υποδομές, προσθέτουν διαρκώς έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, χωρίς την απαραίτητη ενημέρωση του Δήμου και κατ’ επέκταση των δημοτών.

Το κυκλοφοριακό και συγκοινωνιακό χάος που ταλαιπωρεί χρόνια τον λαό μας, πλέον γιγαντώνεται προκαλώντας σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής του. Αυτή η κατάσταση δεν είναι «κανονικότητα», δεν είναι αναπόφευκτη.

Ο υπερτοπικός χαρακτήρας των έργων που λαμβάνουν χώρα απαιτεί συνολικότερες παρεμβάσεις στη βάση μιας ευρείας συγκοινωνιακής μελέτης και μεγάλα έργα επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος που ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες του Δήμου και τον ρόλο του, ο οποίος δε διαθέτει καν συγκοινωνιολόγο. Οι όποιες μικρές παρεμβάσεις μπορεί να κάνει και ήδη κάνει στο μέτρο των δυνατοτήτων του ο Δήμος μεταφέρουν το πρόβλημα «παραδίπλα» και δεν δίνουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Είναι αυτονόητο ότι μεγάλα έργα που επηρεάζουν την ευρύτερη περιοχή θα πρέπει να γίνονται με ευθύνη της Περιφέρειας και του Κράτους να σχεδιάζονται ολοκληρωμένα.

Είναι προκλητικό ότι τα έργα αυτά αφορούν μεγάλες επενδύσεις που τις πληρώνει ο ελληνικός ο λαός και οι εταιρείες που καρπώνονται την εκμετάλλευσή τους δεν κάνουν καμία ουσιαστική μελέτη εφαρμογής και δε λαμβάνουν κανένα μέτρο για την ανακούφιση του δημότη.

Ως Δημοτική Αρχή, που από την αρχή ανέδειξε ως φλέγον το κυκλοφοριακό ζήτημα, προχωρήσαμε σε κινητοποίηση με τον λαό και τους μαζικούς φορείς της πόλης μας, στις 30.3.2024, στην πιο μαζική πορεία στον Δήμο μας τα τελευταία χρόνια και το θέσαμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς.

Μέχρι στιγμής:

  • Έχουμε τη διαβεβαίωση από την ΟΣΥ ότι θα γίνουν τα έργα στο δίκτυο μέχρι το παλιό τέρμα του τρόλεϊ της γραμμής 2 και θα προχωρήσει στην απομάκρυνσή του από την Εθν. Αντιστάσεως, καθώς και τη διαβεβαίωση από τον αρμόδιο διευθυντή της «Ελληνικό Μετρό» ότι ο ανάδοχος εργολάβος του έργου ήδη προχωρά στις μελέτες.
  • Αναμένουμε ακόμη απάντηση από το Υπουργείο Μεταφορών  από τις 02/05/2024 με την απαίτηση για:
  • Συνάντηση του Δημάρχου με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
  • Άμεση εμπλοκή του Υπουργείου στην κατεύθυνση της συνολικής επίλυσης της κατάστασης που διαμορφώνεται και αναζήτηση περαιτέρω προτάσεων εναλλακτικής κυκλοφοριακής διευθέτησης.
  • Σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης για το οδικό δίκτυο της πόλης.
  • Άνοιγμα του δρόμου της Πανεπιστημιούπολης για το σύνολο των διερχόμενων οχημάτων για τις ώρες αιχμής για το διάστημα κατασκευής του έργου του Μετρό.

Η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει με όλους τους τρόπους τη διεκδίκηση από την  Περιφέρεια, το κράτος και τους αρμόδιους φορείς για ουσιαστικά έργα και μέτρα επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος. Απαιτούμε ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη με επικαιροποιημένα στοιχεία για την κυκλοφορία, την ατμοσφαιρική ρύπανση, την ηχορύπανση.

Καλούμε τον λαό της πόλης να μην ανεχθεί να θυσιάσει τα δικαιώματά του και να πληρώσει τα «σπασμένα» στο βωμό της κερδοφορίας των λίγων.

Μετάβαση στο περιεχόμενο