περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
1922-2022
5η Συνάντηση Μονοπατιών
Newsflash
Slider
Αναδοχές - Υιοθεσίες
Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις Βρεφονηπιακών Σταθμών
Ανακοινώσεις Γυμνασίων - Λυκείων
Ανακοινώσεις Δημοτικών
Ανοικτές Δημόσιες Διαδικασίες
Βρεφονηπιακοί Σταθμοί
Γυμνάσια - Λύκεια
Δημοτικά Σχολεία
Διαρκές Συνέδριο 2022
Ειδήσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις και Δράσεις
Εκδηλώσεις Πολιτιστικού Κέντρου
Εκδόσεις
Επικαιρότητα
Εσπερίδες
Ζώα Συντροφίας
Οικονομικά Στοιχεία Δήμου
Ομιλίες Εσπερίδων
Παιδεία
Πολιτική Προστασία
Προμήθειες - Έργα - Μελέτες
Προσλήψεις
Σάββατο, 12 Οκτωβρίου | 4:40μμ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ.

04.01.2024

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ.
      Η αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Καισαριανής Κανέλλα Γεωργοπούλου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
     «Η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας που θεωρεί δαπάνη την πρόσληψη εκπαιδευτικών, κόστος τις ανάγκες των παιδιών μας -και ιδίως γύρω από την ειδική αγωγή- είναι τραγική, πίσω από τις ανάγκες  και τις  δυνατότητες της εποχής μας. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η συσσώρευση για μια ακόμα χρονιά των κενών στην δημόσια εκπαίδευση.
     Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Καισαριανής στηρίζει το αίτημα γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών να μην υλοποιηθεί η απόφαση μετακίνησης δύο εκπαιδευτικών από το τμήμα ένταξης του 1ο Γυμνασίου Καισαριανής στο Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Ηλιούπολης εν μέσω της σχολικής χρονιάς. Τέτοιες κινήσεις το μόνο που «επιτυγχάνουν» είναι η  πλήρης αποδιάρθρωση και των δύο σχολείων, μολονότι απαιτούνται άμεσα μαζικοί και μόνιμοι διορισμοί. 
     Είμαστε σε επικοινωνία με Ζ’ ΕΛΜΕ και την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Καισαριανής, δηλώνουμε τη στήριξή μας στα δίκαια αιτήματά τους και θα παρέμβουμε από κοινού για  την άμεση επίλυσή τους».-

Πρόσφατα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο