περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
1922-2022
5η Συνάντηση Μονοπατιών
Newsflash
Slider
Αναδοχές - Υιοθεσίες
Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις Βρεφονηπιακών Σταθμών
Ανακοινώσεις Γυμνασίων - Λυκείων
Ανακοινώσεις Δημοτικών
Ανοικτές Δημόσιες Διαδικασίες
Βρεφονηπιακοί Σταθμοί
Γυμνάσια - Λύκεια
Δημοτικά Σχολεία
Διαρκές Συνέδριο 2022
Ειδήσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις και Δράσεις
Εκδηλώσεις Πολιτιστικού Κέντρου
Εκδόσεις
Επικαιρότητα
Εσπερίδες
Ζώα Συντροφίας
Οικονομικά Στοιχεία Δήμου
Ομιλίες Εσπερίδων
Παιδεία
Πολιτική Προστασία
Προμήθειες - Έργα - Μελέτες
Προσλήψεις
Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου | 11:25μμ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΖΩ2

18.10.2024

Παραθέτουμε ολόκληρη την συνέντευξη του Δημάρχου στον δημοσιογράφο Λάμπρο Πολύζο για την εφημερίδα ΖΩ2:

-ΖΩ2:Αυτονόητο θεωρώ κ. Δήμαρχε να αρχίσουμε τη συζήτησή μας με την εξής ερώτηση:

Ήσασταν ξανά δήμαρχος την περίοδο 2015-2019, και αναλάβατε εκ νέου τη διοίκηση πριν 9 μήνες. Τι δήμο αφήσατε και τι δήμο βρήκατε;

Συναντήσαμε ακόμη μεγαλύτερες δυσκολίες με ένα θεσμικό πλαίσιο που μεταφέρει στους Δήμους όλο και περισσότερες αρμοδιότητες, με ελάχιστο προσωπικό και πενιχρή χρηματοδότηση. Σε συνδυασμό με τη δυσάρεστη παρένθεση της προηγούμενης τετραετίας καταγράφεται το αποτέλεσμα και με νούμερα. Έχουμε αναφερθεί αναλυτικά στο δημοτικό συμβούλιο ειδικότερα στην συζήτηση για τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα. Συνοπτικά θα έλεγα τα εξής:

Παραδώσαμε έναν δήμο με ταμειακάδιαθέσιμα 1.000.000 ευρώ  και τρέχουσες υποχρεώσεις γύρω στις 340.000 ευρώ.Τον Γενάρη του 2024 παραλάβαμε χρέη πάνω από 2.000.000 ευρώ και ταμειακά διαθέσιμα 500.000 ευρώ (όλα τα στοιχεία είναι καταγεγραμμένα στους ισολογισμούς που έχει ψηφίσει το δημοτικό συμβούλιο). Αυτό από μόνο του δημιουργεί τεράστιες δυσκολίες στην καθημερινή λειτουργία του δήμου.

Αρκετές εγκαταστάσεις στην κυριολεξία ήταν παρατημένες.Δύο παραδείγματα από τα πολλά:Τρεις παιδικές χαρές είχαν χαρακτηριστείεπικίνδυνεςκαι έπρεπε να κλείσουν(Σκοπευτήριο, ΞΥΛΙΝΑ , πάρκο Αλεξάνδρου), καθώς δεν είχαν γίνει τα απαραίτητα έργα για τη συντήρησή τους.Τα απορριμματοφόρα ήταν ασυντήρητα με χρέη στα συνεργεία συντήρησης.Το 2023 εκτελέστηκαν συντηρήσεις 24.084 ευρώ και πληρώθηκαν μόλις τα 6.754. Το υπόλοιπο ποσό δεν καλύφθηκε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή  και έτσι πληρώθηκαν το 2024 17.329 ευρώ. Για το τρέχον έτος προϋπολογίστηκαν 89.200 και εκτελέστηκανμέχρι σήμερα 41.330 ευρώ. Επιπλέον πληρώσαμε χρέος του 2022 προς την εταιρεία συντήρησης (ΚΑΟΥΣΗΣ)που ανερχόταν στα 11.000 ευρώ. Εάν αθροίσετε τα νούμερα αυτά είναι τεράστια για το μέγεθος του Δήμου όμως ήταν απαραίτητα λόγω της εγκατάλειψηςτου στόλου των απορριμματοφόρων.

-Με βάση το πρόγραμμά σας, τι απολογισμό κάνετε για το 9μηνο της ως τώρα θητείας σας;

Το πρώτο που έπρεπε να κάνουμε ήταν να προσπαθήσουμε να συμμαζέψουμεαυτή την κατάσταση, στα οικονομικά, στην λειτουργία του δήμου, να παρέμβουμε στην καθημερινότητα.

Στην καθαριότητα παρά το γεγονός ότι δεν ήμαστε ικανοποιημένοι κάναμε βήματα, συντηρήσαμε τον στόλο των απορριμματοφόρων, αγοράσαμε καινούργιους κάδους, προσλάβαμε 2 εργαζόμενους στην καθαριότητα του Νεκροταφείου και ολοκληρώνεται η πρόσληψη  7 ακόμη στην καθαριότητα  προκειμένου να βελτιώσουμε την καθημερινήαποκομιδή και να λειτουργήσει το πλυντήριο κάδων. Τα τεχνικά συνεργείαμας καθημερινά παρεμβαίνουν σε βλάβες στην πόλη, λύνουν χρονίζοντα προβλήματα. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια ξεκίνησαν έγκαιρα οι συντηρήσεις των σχολείων από τον Αύγουστο, δίνοντας προτεραιότητα σε έργα άρσης επικινδυνότητας για την ασφάλεια της σχολικής κοινότητας και σε πλήρη επικοινωνία με αυτήν για την καταγραφή αιτημάτων.

Φτιάξαμε κανονισμόλειτουργίας των αθλητικών χώρων που ψηφίστηκεομόφωναστο δημοτικόσυμβούλιο. Με την εφαρμογή του επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων που διαθέτει ο Δήμος και την καλύτερη αξιοποίησή τους, με προτεραιότητα τους φορείς, τους συλλόγους και τους κατοίκους της πόλης

 Ήδη ξεκίνησε η λειτουργία του Πολιτιστικού Κέντρουκαθώς  με την στήριξη μας οι εργαζόμενοι κατάφεραν να παρατείνουν την παραμονή στην εργασία τους τουλάχιστον μέχρι τον Απρίλιο οπότε και εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει ώστε να αποκτήσουν μόνιμη σχέση εργασίας με τον Δήμο.

Καταργήσαμε τα τροφεία στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς για όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος, ενώ έγινε εξορθολογισμός του τέλους χρήσης κατάληψης χώρου από τραπεζοκαθίσματα και εμπορεύματα. Καταστήματα σε περιοχές με χαμηλότερη εμπορική κίνηση πληρώνουν πλέον χαμηλότερα τέλη.  Διπλασιάστηκαν  τα ΑνταποδοτικάΤέλη(καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού) για τις μεγάλες επιχειρήσεις (supermarket, Tράπεζες, εκθεσιακοί χώροι, nightclubs) που δημιουργούν και το μεγαλύτερο όγκο απορριμάτων στον Δήμο.

Αναβαθμίσαμε την λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου: όλα τα θέματα έρχονται για συζήτηση και τίποτε δεν μεθοδεύεται εν κρυπτώ όπως την προηγούμενη περίοδο.

Στο τεχνικόπρόγραμμα πέρα από το γεγονός ότι έπρεπε να προχωρήσουν τα έργα που είχαν συμβολαιοποιηθεί και για τα οποία ήρθαμε αντιμέτωποι με σοβαρές ελλείψεις, προχωρήσαμε ήδη στην προγραμματικήσύμβαση με την Περιφέρεια για 2 έργα: την εσωτερικήανακαίνιση του Δημαρχείου , και την αλλαγήσυνθετικούχλοοτάπητα στο βοηθητικόγήπεδο του «Κρητικόπουλος». Προχωράμε στην ανακαίνιση των παιδικών χαρών που μας είχε παραδώσειεγκαταλελειμμένες η προηγούμενη δημοτική αρχή, ενώ  προχωράει και ο διαγωνισμός για το Πάρκο  Αλεξάνδρου.

-Δεδομένης της κατάστασης του Δήμου, τι περιθώριο παρεμβάσεων έχετε απέναντι στα προβλήματα της πόλης και των κατοίκων;

Η Δημοτική Αρχή Καισαριανής έχει απόλυτη επίγνωση του εχθρικού περιβάλλοντος στο οποίο πορεύεται. Και είναι εχθρικό όχι τόσο για την ίδια όσο για τις λαϊκές ανάγκες που υπονομεύονται συστηματικά από τη διαχρονική πολιτική των κυβερνήσεων, την πολιτική  της υποχρηματοδότησης της Αυτοδιοίκησης και της λογικής της ανταποδοτικότητας.

Αυτή είναι μια αντικειμενική δυσκολία που αφορά βέβαια το σύνολο των Δήμων αλλά κυρίως τις αγωνιστικές δημοτικής αρχές που όχι απλά δεν προτίθενται αλλά είναι αποφασισμένες να μην φορτώσουν άλλα βάρη στο ήδη υπερφορολογημένο λαό μας.

Ταυτόχρονα, ωστόσο, είμαστε αποφασισμένοι να εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να  ανακουφίσουμε στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας, τις αυξημένες ανάγκες στα τεχνικά έργα και  την καθαριότητα, στον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την παιδεία, την τρίτη ηλικία, τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες.

Σε αυτήν την προσπάθεια θέλουμε συμμέτοχο τον λαό της πόλης. Είναι συνεχείς οι περιοδείες – συναντήσεις με τους μαζικούς φορείς της γειτονιάς μας για την αποκάλυψη της κεντρικής πολιτικής, την καταγραφή των προβληματισμών και των αναγκών που υπάρχουν, αλλά και η συμμετοχή και στήριξη στις κινητοποιήσεις τους (με χαρακτηριστικό παράδειγμα την πρόσφατη κινητοποίηση των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων για το ζήτημα των συγχωνεύσεων).

Η κινητοποίηση στις 30/3 με σύνθημα «η πόλη έχει φωνή» αποτέλεσε μια σημαντική πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής όπου καλέσαμε πλατιά τους φορείς της πόλης, να κινητοποιηθούμε όλοι μαζί για τα δίκαια αιτήματά μας. Συνεχίζουμε την πλατιά συζήτηση, τη διεκδίκηση και την σκληρή δουλειά για τις ανάγκες των πολλών.

Η ανακαίνιση στην πλατεία προχωρά και παράλληλα εξακολουθούν να υπάρχουν-αν δεν αυξάνονται κιόλας-οι διαμαρτυρίες και οι κριτικές. Θέλω να σας ρωτήσω δυο πράγματα:

Κατ’ αρχάς, σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα. Ποια είναι η «πρόβλεψη» που κάνετε σήμερα για την ολοκλήρωσή του;Δεύτερον: είστε πεπεισμένος για την ανάγκη της ανάπλασης αυτής;

Το χρονοδιάγραμμα του έργου είναι ένας χρόνοςαπό την έναρξη κατασκευής  το Δεκέμβρη του 2023, λήγει δηλαδή στο τέλος του 2024. Ήδη στην πλατεία Π. Μακρή μέχρι τέλος Οκτώβρη θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι βασικές εργασίες. Είναι πιθανό η ολοκλήρωσησυνολικά του έργου να γίνει τους πρώτους μήνες του 2025. Εδώπρέπει να τονίσουμε τις ιδιομορφίες του έργου και τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και λύσαμε, ζητήματα που δεν είχαν προβλεφθεί κατά την διάρκεια της μελέτης. Το έργο γίνεται παράλληλα με την λειτουργία των καταστημάτων γιατί δεν θέλαμε πέρα από τα αντικειμενικά προβλήματα που δημιουργούνται να τεθεί και ζήτημα επιβίωσης των μαγαζιών. Υπήρχαν κενά στις υποδομές, δεν είχε προβλεφθεί αλλαγή της αποχέτευσης, γειώσεις, ενώ αλλάξαμε το είδος των στεγάστρων για να είναι πιο λειτουργικά, επαναφέραμε στην πρότερη θέση το Μνημείο, ανατρέψαμε το εγκληματικό σχέδιο για στένεμα της λεωφόρου σε μία λωρίδακυκλοφορίας,για την οποία μάλιστα δεν είχαν πάρει τις απαιτούμενες άδειες. Πραγματοποιήσαμε όσες αλλαγές μπορούσαμε με βάση το γεγονός ότι το έργο ήταν δημοπρατημένο και δεν μπορούσαμε να διακινδυνεύσουμε την ολοκλήρωσή του.

Το σημαντικό  που πρέπει να τονίσουμεείναι ότι όλες αυτές οι αλλαγέςέγιναν με συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.Συζητήσαμε για το θέμα 3 φορές και λάβαμε αποφάσεις, όταν η μελέτη της πλατείας δεν είχε συζητηθεί ποτέ και απλώς είχε παρουσιαστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, στερώντας τη δυνατότητα να εκφράσει γνώμη η αντιπολίτευση και να γίνει ουσιαστικός διάλογος και παρατηρήσεις. Συζητήσαμεεπανειλημμένα με τους καταστηματάρχες προκειμένου νακάνουμε βελτιώσεις, να λύσουμε προβλήματα. Αυτό που γίνεται πλατιά κατανοητό είναι ότι η δημοτική αρχή της Λαϊκής Συσπείρωσης συζητάει όχι μόνο στο δημοτικό συμβούλιο αλλά και με τους κατοίκους. Ακούει την γνώμη τους, προσπαθεί να κάνει συμμέτοχο το λαό ακριβώς γιατίτους κατοίκουςυπηρετούμε με την πολιτική μας.

Στο ερώτημα σας εάν είμαστε πεπεισμένοι για την ανάγκη ανάπλασης της πλατείαςαπαντάμε ευθέως ναι! Άλλωστεεμείς σαν δημοτική αρχή είχαμε εξασφαλίσει το 2019 από το πρόγραμμα «Φιλόδημος» τα  κονδύλια για τηνμελέτη. Όμως είχαμε εκφράσει σοβαρές αντιρρήσεις για τις παρεμβάσεις στην πλατεία Αναγεννήσεως. Θα είχαμε ακολουθήσει άλλο τρόπο προσέγγισης , θα συζητούσαμε τα σχέδια στο δημοτικό συμβούλιο αλλά και με τον λαό της πόλης.

-Σχετικά με το πρόβλημα της υποδομής του ΝήαρΉστ: πώς έχει σήμερα η κατάσταση και τι λύσεις προωθείτε;

Το ΝΗΑΡΗΣΤ είναι κληροδότημα  το οποίο ανήκει στο υπουργείο Παιδείας και με σαφήνεια καθορίζεται ο σκοπός που δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση της νεολαίας της πόλης και για αυτό προβλέπεται ρητά να προεδρεύεται η εφορία του από τον εκάστοτε δήμαρχο.

Οχώρος απαιτεί σοβαρές παρεμβάσεις προκειμένου να είναι ασφαλής για τα παιδιά που αθλούνται . Την ανάγκη παρεμβάσεων την επιβεβαιώνουν και οι αλλεπάλληλες εκθέσεις  της Τεχνικής Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας. Παρά την παραδοχή τους και από σύμβουλο του υπουργείου, κανένα μέτρο δεν έχει ληφθεί. Μάλιστα στις επανειλημμένες γραπτές αιτήσεις για συνάντησή μουμε τον υπουργό, δεν έχουμε λάβει καμιά απάντηση. Το ΝΗΑΡΗΣΤ είναι ένα αθλητικό κέντρο στην καρδιά της πόλης που το έχει ανάγκη ο λαός και η νεολαία. Σαν Δημοτική Αρχή μαζί με τα σωματεία και το λαό της πόλης σε καμιάπερίπτωσηδεν θα το αφήσουμε να ρημάξει!

Τι περιθώρια παρεμβάσεων έχει ο Δήμος  για την ανακούφιση των δημοτών από το έντονο κυκλοφοριακό;

Το κυκλοφοριακό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ και αρκετά χρόνια.Το 50% του κυκλοφοριακού φόρτου προέρχεται από την ΑττικήΟδό,ενώ το πρόβλημα οξύνθηκε στο έπακρο από τα έργα του μετρό.

Ταυτόχρονα η ΟΣΥ τοποθέτησε το τέρμα του τρόλεϊ επί της Εθνικής Αντιστάσεως. Κατόπιν αυτού, προχωρήσαμε σε έντονες παρεμβάσεις σε όλους τους αρμόδιους φορείς (ΟΣΥ, ΜΕΤΡΟ ,Τροχαία) ώστε να κατασκευαστεί το δίκτυο και τα τρόλεϊ να καταλήγουν στο παλιό τέρμα.Ήδη έχουν τοποθετηθεί οι κολώνες, τα στηρίγματα στους ιστούςκαι απομένει η καλωδίωση ώστε να επιστρέψουν τα τρόλεϊ στηνπροηγούμενη τερματική στάση.

Πριν από μερικές ημέρες συναντηθήκαμε και καταθέσαμε υπόμνημα στον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάοκαι συζητήσαμε αυτά τα οξυμένα προβλήματα. Προτείναμε μεταξύ άλλων η διέλευση των φορτηγών να γίνεται από την Πανεπιστημιούπολη, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής. Επίσης τονίσαμε την ανάγκη παρέμβασης της Τροχαίας με μόνιμη παρουσία τροχονόμου στη συμβολή των οδών Εθν. Αντιστάσεως και Υμηττού, όπως έχει ζητηθεί και γραπτώς από εμένα.

Δεσμεύτηκε ότι θα έρθει σε επαφή με το ΜΕΤΡΟ για την  εκπόνηση κυκλοφοριακήςμελέτης προκειμένου να προταθούν λύσεις. Για τη διαμόρφωση δρόμου παράκαμψης της Καισαριανής μας απάντησε ότι τέτοιου είδους έργα δεν είναι «επιλέξιμα» από  την Ε.Ε. Είναι γνωστό άλλωστε ότι επιλέξιμα έργα για την ΕΕ είναι αυτά που εξυπηρετούν την κερδοφορία του κεφαλαίου και όχι της ανάγκες του λαού.

Επιπλέον, στις 7 Οκτώβρη συναντηθήκαμε με τον Υφυπουργό Μεταφορών για το συγκοινωνιακό ζήτημα στην Καισαριανή, έπειτα από την αύξηση του κυκλοφοριακού προβλήματος.Η  ανεπαρκής λεωφορειακή γραμμή 224 στην οποία παρατηρούνται συνεχώς καθυστερήσεις δρομολογίων (έως και 45 λεπτά!), φαινόμενο που οξύνθηκε από την κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκάλεσαν τα έργα του μετρό, δημιουργεί συνωστισμό και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών.

Η Δημοτική Αρχή επανέλαβε την ανάγκη να προστεθεί μία επιπλέον λεωφορειακή γραμμή που θα συνδέει την πόλη με το κέντρο ή να «σπάσει» στα δύο η ήδη υπάρχουσα (Καισαριανή – Κέντρο και από εκεί μέχρι Πολύγωνο) με συχνά δρομολόγια. Ο υφυπουργός δεσμεύθηκε ότι θα λάβει σοβαρά υπόψη τις παρατηρήσεις που του κατατέθηκαν, ενόψει της διαμόρφωσης του νέου «συγκοινωνιακού χάρτη» του λεκανοπεδίου.

Τι σημαίνει για την λειτουργεία των σχολείων η κατάργηση των σχολικών επιτροπών και πως αντιμετωπίζει τα ζητήματα η δημοτική αρχή

Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση πήρε απόφαση για δήμους με κάτω από 100 σχολικές μονάδες να καταργήσει τις σχολικές επιτροπές από1ης Ιουλίου. Η απόφαση αυτήπροκαλεί τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των σχολείων. Με δήλωσή μας οι  δήμαρχοι που έχουμεεκλεγεί με την «Λαϊκή Συσπείρωση» αναδείξαμε τα ζητήματα αυτά και απαιτήσαμε άμεση κρατική χρηματοδότηση και προσωπικό.

Η κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών δεν είναι ένα σφάλμα ή μια εμμονή ενός υπουργού. Διαφαίνεται καθαρά η πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης για μετάβαση σε μια νέα πιο δύσκολη εποχή όπου η κρατική επιχορήγηση για τα λειτουργικά των σχολείων θα έρχεται ως μία ενίσχυση στους δήμους και θα αυξηθεί η πίεση προς τη σχολική κοινότητα για ένα «αυτόνομο» και «βιώσιμο» σχολικό ταμείο. Η ανάθεση της διαχείρισης των σχολικών ταμείων στον δήμο εξαρτά τη λειτουργία των σχολείων από την τοπική φορολογία και την πιστοληπτική ικανότητα του εκάστοτε δήμου. Εντέλει, αυτό θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση των σχολείων με βάση την οικονομική κατάσταση ενός δήμου και της “τοπικής κοινωνίας”!

Το ελάχιστο προσωπικό των δήμων στις οικονομικές υπηρεσίες, τα τμήματα παιδείας και αποθήκης αδυνατούν να εκπληρώσουν όλο τον όγκο δουλειάς που μέχρι χθες εξυπηρετούνταν από δεκάδες διευθυντών/ντριών, υποδιευθυντών/ντριών.

Στο δήμο μας δίνουμε κάνουμε «αγώνα δρόμου» προκειμένου να ξεπεράσουμε αυτές τις δυσκολίες: προχωρήσαμε στην αναγκαία αναμόρφωση του προϋπολογισμού, ήρθαμε σε επαφή με τους διευθυντές όλων των σχολείων για να εξηγήσουμε τον πολύπλοκο τρόπο αυτής της διαδικασίας. Έχουμε  πραγματοποιήσει ήδη 7 αποστολές απαραίτητων υλικών στα σχολεία από τα λιγοστάαποθέματα του Δήμου, ενώ οι ανάγκες είναι διαρκείς.

Καταγγείλαμε τη σοβαρή καθυστέρηση στο άνοιγμα των νέων λογαριασμών που θα διαχειρίζονται οι Διευθυντές/ντριες δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων και οι Προϊσταμένοι/ες των Νηπιαγωγείων με αποκλειστική ευθύνη των τραπεζών.

Απαιτούμε από την κυβέρνηση:

-Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τα σχολεία στο ύψος των αναγκών τους και διαγραφή των χρεών των σχολείων σε παρόχους ενέργειας, επικοινωνιών και ύδρευσης.

-Άμεση νομοθετική πρωτοβουλία για τη θέσπιση δωρεάν τιμολογίων ενέργειας και ύδρευσης για τις σχολικές μονάδες και απαλλαγή των σχολικών δαπανών από ΦΠΑ.

-Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των δήμων όλων των ειδικοτήτων.

Μετάβαση στο περιεχόμενο