περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
1922-2022
5η Συνάντηση Μονοπατιών
Newsflash
Slider
Αναδοχές - Υιοθεσίες
Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις Βρεφονηπιακών Σταθμών
Ανακοινώσεις Γυμνασίων - Λυκείων
Ανακοινώσεις Δημοτικών
Ανακοινώσεις Νηπιαγωγείων
Ανοικτές Δημόσιες Διαδικασίες
Βρεφονηπιακοί Σταθμοί
Γυμνάσια - Λύκεια
Δημοτικά Σχολεία
Διαρκές Συνέδριο 2022
Ειδήσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις και Δράσεις
Εκδηλώσεις Πολιτιστικού Κέντρου
Εκδόσεις
Επικαιρότητα
Εσπερίδες
Ζώα Συντροφίας
Νέα Κυλικείων
Νηπιαγωγεία
Οικονομικά Στοιχεία Δήμου
Ομιλίες Εσπερίδων
Παιδεία
Πολιτική Προστασία
Πράξεις συγχρηματοδοτούμενες από την Ε.Ε
Πράξεις συγχρηματοδοτούμενες από την Ε.Ε (2021- 2027)
Προμήθειες - Έργα - Μελέτες
Προσλήψεις

Η Γιορτή της Μητέρας και η απολογιστική συνέλευση στο Β’ ΚΑΠΗ

Με μεγάλη συμμετοχή και σε κλίμα αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε σήμερα η απολογιστική συνέλευση και η εκδήλωση τιμής στην Μητέρα στο Β’ ΚΑΠΗ της πόλης μας. Στη διάρκειά της μοιράστηκαν αναμνηστικά δώρα στις μητέρες, έγινε λαχειοφόρος αγορά, ενώ δεν έλειψαν τα  εδέσματα και το κρασί.

Ο Δήμαρχος Ηλίας Σταμέλος στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στον αναντικατάστατο ρόλο της μητέρας, κάνοντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εγκατάσταση των πρώτων προσφύγων στην Καισαριανή, αλλά και στα χρόνια της κατοχής με την ξεχωριστή μορφή της Ευτυχίας Μουρίκη. Στάθηκε ακόμη στην προσπάθεια του Δήμου να στηρίξει το έργο της μητέρας, με ενέργειες όπως η αποδοχή όλων των παιδιών στους δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ακόμη οι Αντιδήμαρχοι Μαρία Αραχωβίτη και Χρύσα Γκίκα, η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος για την τρίτη ηλικία Στέλλα Σαρρηπαναγιώτου και από τον συνδυασμό «Όμορφη Πόλη» η επικεφαλής Μπεττίνα Γραφίδου και η δημοτική σύμβουλος Ειρήνη Βελισσάρη.

Πρόσφατα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο